آری سهراب ! توراست میگویی!آسمان مال من است...پنجره . . . عشق . . . زمین . . . دوست . . . هوا . . .مال من است!اماسهراب تو قضاوت کن ...بردل سنگ زمین،جای من است؟من نمیدانم چرااین مردم، دانه های دلشان پیدا نیست؟!تو کجایی سهراب . . . آب راگل کردند!چشمها را بستند . . . و چه بادل کردند!صبرکن ای سهراب . . . گفته بودی قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب . . .دور خواهم شد از این خاک غریب . . .قایقت جادارد؟م حرفو ول کن .....

آرامش نابود کننده ...
حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: آرامش, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 23:48


این حقم نیست
این همه تنهایی
وقتی تو اینجایی
وقتی میبینی بریدم
این حقم نیست
حق من که یه عمر
با تو بودم اما
با تو روز خوش ندیدم ...
........
حرفو ول کن .....ما را در سایت حرفو ول کن .. دنبال میکنید
برچسب: تنهایی, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 23:48